ساختمان پزشکان+

شما در حال حاضر اینجا هستید :

سایت پزشکی و مجله سلامتی راستینه زیبایی تغذیه و تناسب اندام نوشیدن آب چربی بدن را می‌سوزاند

به کانال تلگرام بپیوندید

Join Our Telegram Channel

نوشیدن آب چربی بدن را می‌سوزاندافزودن دیدگاه

همچنین نوشیدن آب بیش از هر وعده غذایی به فرد کمک می‌کند تا کالری کمتری دریافت کند که به کاهش وزن و شاخص توده بدنی می‌انجامد.

 

مصرف 10 لیوان آب در روز

پزشکان معتقدند مصرف ۱۰ لیوان آب در روز قابلیت سوزاندن چربی بدن و کالری ناشی از مصرف مواد خوراکی فرآوری شده را دارد.

 مصرف روزانه آب به افرادی که از اضافه‌ وزن رنج می‌برند، کمک می‌کند تا چربی اضافه بدن‌شان را از دست بدهند.

مصرف آب آشامیدنی همچنین می‌تواند به کاهش شاخص توده بدنی منجر شود. در صورتی که مقدار هشت تا ۱۰ لیوان آب در طول روز مصرف شود، باعث می‌شود فرد تمایل کمتری به خوردن مواد غذایی و نوشیدنی‌های حاوی کالری داشته باشد.

همچنین نوشیدن آب بیش از هر وعده غذایی به فرد کمک می‌کند تا کالری کمتری دریافت کند که به کاهش وزن و شاخص توده بدنی می‌انجامد.

به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه اینترنتی ایندین تایمز، در روزهای تابستانی که مقدار زیادی از آب بدن با تعریق از بین می‌رود، می‌توان آن را با نوشیدن آب کافی جبران کرد و فرد از خطر از دست دادن آب بدن محفوظ بماند.

سایت پزشکی و مجله سلامتی راستینه

منابع

خواندن مطالب زیر به شما پیشنهاد می شود

اطلاعات پزشکی

انواع مشکلات قلبی

انواع مشکلات قلبی! علائم، تشخیص و درمان آنها

اطلاعات دارویی

10 ویتامین ضروری برای بدنسازی

۱۰ ویتامین ضروری برای بدنسازی

اطلاعات پزشکی

سنگ های کلیه

سنگ های کلیه و درمان آن ها

اطلاعات درمانی

تری گلیسرید بالا

اگر تری گلیسرید بالا دارید این مواد غذایی را مصرف نکنید!

تغذیه و تناسب اندام

کاهش ورن پس از چهل سالگی

افراد بالای چهل سال چطور وزن کم کنند؟

تغذیه و تناسب اندام

عدم کاهش وزن

چرا نمی توانم وزن کم کنم ؟

تغذیه و تناسب اندام

پروتئین تخم مرغ

دلیل اهمیت ویژه پروتئین در رژیم غذایی

زیبایی

لیپولیز

کوچک شدن ران ها توسط لیپولیز و اندرمولوژی

پوست و مو

شکستن ناخن

هر آنچه که باید در مورد شکستن ناخن ها بدانید

نظرات کاربران

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *