سایت پزشکی و مجله سلامتی راستینه

قوانین و شرایط استفاده

لطفا پیش از استفاده از سایت قوانین و شرایط استفاده از سایت را مطالعه نمایید:

  1. مطالب این سایت برای استفاده پزشکی نبوده، نمی بایست از این مطالب برای شروع درمان، قطع درمان، شروع مصرف دارو، قطع مصرف دارو و یا هرکار درمانی دیگری استفاده نمود. این مطالب فقط جنبه اطلاعات عمومی دارند.
  2. استفاده از مطالب سایت نباید باعث تاخیر مراجعه شما به پزشک، بیمارستان، متخصص و یا تماس با اورژانس شود.
  3. کودکان و افردیکه نیازی ندارند، نمی بایست از مطالب مربوط به سلامت جنسی استفاده نمایند. همچنین مطالب مربوط به خانم ها (آقایان)، مربوط به خانم ها (آقایان) بوده و آقایان (خانم ها) نباید از آن استفاده نمایند. ملاک اینکه مطلبی مربوط به چه کسی و چه سنی می باشد، تشخیصی بوده و دسته بندی های درون سایت به تنهایی ملاک نیست. ممکن است مطلبی مربوط به سلامت خانم ها(آقایان) و یا سلامت جنسی در دسته بندی مربوط به آن نباشد.
  4. سایت پزشکی و مجله سلامتی راستینه با هدف خدمترسانی به مسلمانان تهیه شده و هنگام استفاده از مطالب سایت و ارسال مطلب، باید به توصیه ها و دستورات اسلامی توجه نمود. اگر فکر میکنید مطالب مناسب و براساس اسلام نیست مارا در جریان قرار دهید. همچنین باتوجه به اینکه سایت حاوی مطالب جنسی مربوط به سلامتی است، اگر فکر میکنید مطلب موردنظرتان از نظر اسلامی خواندن آن برای شما مجاز نیست، اقدام به مطالعه مطلب ننمایید.
  5. تمام سعی ما تهیه مطالب براساس اصول اسلامی است، درصورتیکه مطلبی خارج از قوانین اسلامی و یا اصول پزشکی در مطالب دیدید، از طریق آدرس ایمیل info@rastineh.com سریعا مارا در جریان قرار دهید. سایت پزشکی و مجله سلامتی راستینه درباره مطالب خلاف اسلام احتمالی مسئولیتی قبول نمی کند.
  6. در تهیه مطالب سایت، توصیه های خلاف اسلام از مطالب حذف می شوند. در خواندن و استفاده از مطالب سایت میبایست به قوانین و دستورات اسلامی توجه نمود. درصورتیکه مطلبی خارج از قوانین اسلامی در مطالب دیدید، از طریق آدرس ایمیل info@rastineh.com سریعا مارا در جریان قرار دهید.
  7. مطالب این سایت عموما برگرفته از منابع معتبر پزشکی می باشد، بااینحال امکان اشتباه در مطالب وجود دارد. همچنین ممکن است در گذر زمان یافته های جدیدی، یافته های قدیمی را نقض نماید و یا در بعضی از موارد چندین نظر در یک مورد باشد. سایت پزشکی و مجله سلامتی راستینه تعهدی درباره تاثیر و صحت مطالب ندارد.
  8. در هنگام درج مطالب سایت پزشکی و مجله سلامتی راستینه در سایت و وبلاگ خود، میبایست نام سایت بشکل سایت پزشکی و مجله سلامتی راستینه ذکر شده و آدرس مطلب نیز طوریکه قابلیت کلیک برروی آن وجود داشته باشد ذکر شود (به مطلب یک لینک فعال ارسال شود).
  9. تمامی نظراتیکه در قسمت نظرات داده می شود، حتی آنهاییکه از طرف سایت ثبت شده، جنبه نظرات اجتماعی داشته و هیچگونه ارزش پزشکی و قانونی ندارد. استفاده از هریک از نظرات برای مقاصد درمانی و خود درمانی، ممنوع می باشد. هیچکدام از نظرات از طرف پزشک نبوده (حتی اگر فرد پزشک باشد، نظر وی جنبه پزشکی ندارد) و هیچ ارزشی از نظر پزشکی و قانونی ندارند. سایت پزشکی و مجله سلامتی راستینه هیچگونه مسئولیتی درباره نظرات نمی پذیرد. از این نظرات نباید برای شروع درمان، قطع درمان، شروع مصرف دارو، قطع مصرف دارو و یا هرکار درمانی دیگری استفاده نمود. اگر هریک از این نظرات خلاف اصول پزشکی و یا اسلامی بود از طریق نشانی info@rastineh.com مارا باخبر نمایید.
  10. سایت پزشکی و مجله سلامتی راستینه در برابر هرگونه لینک (در قسمت تبلیغات و یا در قسمت منابع) و تبلیغی که در سایت درج شده و مطالبی که سایت مقصد ارائه می دهد، هیچگونه مسئولیتی قبول نمی کند. درصورت عدم مطابقت سایت مقصد با قوانین اسلامی و یا اصول پزشکی و بهداشتی، آن سایت را ترک نمایید.
  11. سایت پزشکی و مجله سلامتی راستینه در برابر هرگونه اسم و منبعی که در سایت درج شده و مطالبی که فرد، گروه، جمعیت و یا منبع بیان می کند، مسئولیتی ندارد. درصورت عدم مطابقت منبع، فرد، گروه و یا جمعیت بیان می کند، با قوانین اسلامی و یا اصول پزشکی و بهداشتی، از آن استفاده ننمایید.
  12. سایت پزشکی و مجله سلامتی راستینه، اجازه تغییر در قوانین و یا اضافه کردن و یا حذف کردن قسمتی از قوانین را برای خود حفظ می نماید.
  13. مطالبی که در آن تیتری مانند همه چیز درباره فلان موضوع و یا آنچه که باید بدانید درباره فلان موضوع و هرگونه تیتر دیگری ذکر شده، لزوما بیان کننده همه چیز و یا همه آنچه که مورد نیاز است و … نبوده و صرفا یک تیتر خبری می باشد. ممکن است در یک مطلب همه اثرات جانبی، عوارض، خوبی ها، بدی ها و … ذکر نشود. امکان درج همه چیز درباره همه موارد لزوما و منطقا وجود ندارد.
  14. درصورتیکه مطلبی از سایتهای ایرانی و خارجی ذکر شود، عموما منبع عکس هم همان سایت می باشد، همچنین اگر فکر میکنید ما مطلب شما را بدون ذکر منبع ذکر کرده ایم و یا مایل به درج مطالبتان با ذکر منبع در سایت ما نیستید، مارا باخبر نمایید.

سایت پزشکی و مجله سلامتی راستینه