7 ماده غذایی که پروتئین آنها از سینه مرغ بیشتر است

ما اغلب سینه مرغ مصرف مینماییم. این غذا فوق العاده لاغرکننده است! این ماده شامل یک تن پروتئین میباشد! اما ممکن است شما از خوردن مکرر غذاهای مشابه خسته شده باشید. جایگزینی برخی مواد غذایی از خستگی و دلزدگی در زمان صرف شام جلوگیری خواهد نمود و باعث میشود که شما از طیف گستردهای از مواد مغذی در وعده های غذایی هفتگی خود استفاده کنید. بنابراین، هنگامی که شما نمیتوانید یک تکه از مرغ کبابی را مصرف کنید، استفاده از این هفت ماده غذایی، پروتئین بالایی را در بر دارد که 31 گرم پروتئین در هر 100 گرم سینه مرغ را شامل میشود.

کدام مواد غذایی بیشتر از سینه مرغ پروتئین دارند ؟

 

میگو

میگو

به سمت مصرف این سخت پوستان رفتن سیرکننده است. 170 گرم حلقه میگوی خام (12 تا 18 میگوی بزرگ) تا 144 کالری و 34 گرم پروتئین دارد، مارتا مک کیتریگ که یک متخصص تغذیه و وبلاگ نویس در نیویورک است، بیان می نماید که : ” این همچنین یک داستان قدیمی است که شما باید از میگو اجتناب نمایید اگر شما دارای کلسترول بالایی هستید”. به جای اینکه آنها را در کره سرخ کنید، از پختن آنها در سس کوکتل لذت ببرید تا کالری کمی داشته باشند.

 

سیتان

سیتان

نصف فنجان از سیتان (یک پروتئین گیاهی مشتق شده از گلوتن گندم) محتوی حدود 31.5 گرم پروتئین است. مک کیتریگ بیان میکند که ” این ماده در گروه ادویه ها قرار میگیرد، هنگامی که آن را میل می کنید، اغلب طعم و مزه ای مشابه گوشت یا مرغ دارد”. در حالیکه سیتان محتوی تمام اسیدهای آمینه ضروری است که پروتئین حیوانی آنها را دارد، مک کیتریگ همچنین بیان میکند که شما میتوانید آن را مصرف نمایید تا به سادگی یک رژیم غذایی متعادل کننده در طول روز داشته باشید.

 

ماهی باراموندی

باراموندی (نوعی ماهی)

این ماده سازگار با محیط زیست است، ماهی کم جیوه اغلب در اطراف شمال استرالیا یافت میشود. این یک ماده پروتئینی است که فقط 170 آن بیش از 31 گرم پروتئین خالص دارد. باراموندی همچنین یک منبع قابل توجهی از اسیدهای چرب امگا 3 برای سلامتی قلب است. جیل ویسنبرگر در ویرجینیا، نویسنده راهنمای کار فردی برای تغذیه بهتر بیان میکند که ” من همیشه مقداری از این ماده را در فریزر خود دارم”. او همچنین بیان مینماید که ” زیبایی و سودمندی این فیله ماهی این است که به سرعت در یک کاسه آب ، یخ زدایی میشود. هنگامی که من لباس کار خود را از تن بیرون می آورم و آماده طبخ این غذا میشوم، فیله ها به سرعت برای من آماده هستند “.

 

اسموتی سبز

اسموتی سبز

شارون پالمر، نویسنده گیاهان پودر شده برای زندگی بیان مینماید که شما میتوانید در یک وعده غذایی به عنوان جایگزین سینه مرغ، از اسموتی پروتئین بالا استفاده کنید (که بدون پروتئین پودر شده مورد نیاز است) که در یک مخلوط کن با یک فنجان شیر سویا، 28 گرم پسته، 28 گرم دانه های شاهدانه، یک فنجان اسفناج و یک موز مخلوط میشود که 31 گرم پروتئین به شما خواهد داد، علاوه بر این شما یک دوز از سبزیجات، اسیدهای چرب اشباع نشده و سالم و امگا 3، به علاوه کربوهیدرات های پیچیده از این ماده مخلوط شده دریافت خواهید نمود. اکنون یک نوشیدنی انرژی زا دارید.

 

پنیر کاتیج

پنیر کاتیج

یک کاسه بزرگ از پنیر کاتیج (در حدود یک و یک چهارم فنجان) تا 35 گرم پروتئین حاصل مینماید. ویسنبرگر بیان میکند که “این یک گزینه عالی است زیرا چند منظوره میباشد.” این ماده با مخلوط شدن در میوه ها و آجیل ها شیرین میشود، یا با مصرف نمودن همراه با گوجه فرنگی، ریحان تازه و چند فلفل سیاه توصیه میگردد. برای انتخاب بهترین برند (نام تجاری) شما، ویسنبرگر بیان میکند که این ماده را بدون پرکننده هایی مانند نشاسته خوراکی اصلاح شده برای دریافت بیشتر پروتئین در هر وعده غذایی در نظر گیرید.

 

کباب گوشت گاو اغذیه فروشی

کباب گوشت گاو اغذیه فروشی

با خوردن 170 گرم از این غذا شما حدود 36 گرم پروتئین به میزان 240 کالری دریافت میکنید. ویسنبرگر بیان میکند که “مهم این است که گزینه های با کیفیت بالا انتخاب کنید. وعده غذایی گوشتی باید شامل چیزی بیش از گوشت و ادویه باشد” .

 

توفوی سرخ شده

توفوی سرخ شده

پالمر بیان میکند که این مخلوط 85 گرمی ، یک فنجان کلم بروکلی خرد شده، 30 گرم بادام و یک فنجان سبوس گندم پخته شده برای 36 گرم پروتئین است. مصرف این توفو در اینجا سنگین است که 11 گرم پروتئین ارائه میدهد اما حتی کلم بروکلی مقداری مشابه از پروتئین را داراست.

 

سایت پزشکی و مجله سلامتی راستینه

منابع
Facebooktwittergoogle_pluslinkedinmail

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (4 رای, میانگین: 4٫00 از 5)
Loading...

قوانین نظرات:سایت پزشکی و مجله سلامتی راستینه مختار به رد یا تایید نظرات شما بوده، همچنین ممکن است آنها را ویرایش نماید.

نظر خود را بگویید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *